duminică, 19 septembrie 2010

Iubire ???

             Lasand in urm-o poezie
        De-am sa mor cu ea sa-nvie
        Lacrimi ce sunt de pe alta lume
        'Inchidete-ar intunericul in tine!'

        Lasandu-mi pace si calm de mi-ai lasa
        Bunavoia-n vene de mi-ar penetra.
        Cunosc aceasta minciuna de lepadat
        Dar cred ca tu gandesti neincetat

        Jura-mi iubire,Ura Sufletului Meu
        Caci eu-n ferie,vastlas ti-as fi mereu
        Greu ma-ncalt spre tine-ntr-un sandal
        S-ajung la tine intr-un vesperal.

        Calma e ura ce-o simt cu mahnire
        Ai sti tu,sange pur,de ce vine spre tine?
        Flutur lacrima in vant jurandu-ti iubire
        Dar inima mi-e ura si jur pecetluire.

         Inneaca-ma in al tau vis acolo unde zaci
         Picatura-n sange-albastru ce in noapte faci
         Razboi in surghiun,mila fara de putere 
         Suferinta s-a indragostit de durere.       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu