duminică, 19 septembrie 2010

Omul Din Vechime ; Oda Pentru Amadeo

Ce e acel vierme numit om?
Un sac subtire din piele si os
Adaos la o carne putreda inauntru
Exclude adevarul,prieten cu minciuna
Proletar la cruciada proletarilor
Scarbos,exclus dar intrat in societate (univers)
Intrus in Rai si mort de ani
Crezant  ca 'prost' inseamna 'sarac'
Si carnea inimii calcand o broasca
Ah,ce scarba,sa-l scuipi,nu alta
Sa-l biciuiesti,caci asa ai fost instruit
De catre maestrul ce-ti viola intimitatea
Si te atingea in partile intime
Gemeai si nu intelegeai,erai confuz
De ce doi oameni de acelasi sex se pot iubi?
Diversitatea e un cuvant pe care omul nu-l intelege
Si sa nu crezi ca am atractii ciudate
Aceasta este o oda pentru Amadeo
Caci mi-a furat atentia cu paginile scrise de Anne Rice.
Cand Marius era un intrus binevenit
In sezmintele trupului tau.
Si iti lingea fiecare rana,fiecare pacat se risipea.
Asa sunt oamenii,creduli,se duc sa suga
Banii si placerea din vene,
Venele care nu mai pot de-atata heroina
Imi pare rau,Paco;si tu,ca si Amadeo,
Ai fost privat de libertate si putere
Si cine stie ce stapan iti imbla prin haine.
Aminteste- ti ca omul n-are intotdeauna
Nevoie de sapun ca sa se spele.
Se spala cu saliva si lacrimi,
Innecandu-se in propriile patimi;
Asa era omul din antichitate.
Amadeo, te iubesc si-mi pare rau,
Dar te-as insela,daca Lestat mi-ar adresa cuvinte
De iubire,despre sange si morminte,
Despre cadavre si ciudatenii,ce ma farmeca atat de mult.

De v-as avea pe amandoi,o noapte,
Tot clanul negru m-ar invidia,
Caci sunt o proscrisa si iubesc sa pacatuiesc.
Iubesc sa urasc si frivolitatea nu-i bine vazuta de lume
Dar nu-ti face griji,Amadeo,
Dragul meu print lovit de bici,
Violate inauntru si intepat cu ace
Daca te-as vedea atarnand de-un perete
Infipt in ciment,abia respirand,murdar,bolborosind
Tot ti-as linge sangele de pe fata
Si-as pleca cu Lestat la urmatorul sau concert.

Un comentariu:

  1. I've gotta say.. SUNT INVIDIOS:X..
    I'm left speachless.. ain't speachless very
    often.. mereu mai adaug cate ceva sau:D..
    imi "impartasesc" ideea mea sau perspectiva mea
    despre cea ce citesc dar in cazul de fata e
    doar ":O:X".. multumesc:D
    ma bucur sa vad asemenea pareri:X:(
    anyway I wish you a great night..

    RăspundețiȘtergere