vineri, 26 aprilie 2013


                            Matilda nu se teme de iubire
Calatoresc in ochii  ei tremurand de foame
Dupa buzele-i dulci si mov,ca afinele si,
Cand ii caut secretele printre ridurile usoare
Zambeste gingas si-mi da mancare.

Ne-am inalnit la facultate,intr-o zi de mai
Si prima data nu mi-a parut femeie
Ci lumina care cade pe flori
Facandu-le palide,fara culori.

Descoperindu-si omoplatii,prima data pentru mine,
Pielea-i alba ca o panza,numai buna pentru tatuat
Parca imi zambea si-mi cerea pensula
Sa-I colorez insula rusulă.

Inima Matildei este mai mare pe dinauntru
Ca pe dinafara,nu-i vine sa creada,
Cand imi torn sufletul  romantic in platoul ei
La sanii ei mici,ca doi strugurei.

Tocmai trecea un anotimp cand
Mi-am dat seama ca femeiusca aceasta,
Cu buze vineti ,la fel si ochii ei,
Va fi mama copiilor mei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu