marți, 9 noiembrie 2010

Pedeapsa argintie+Transfuzie

Am ales sa ma decupez dintr-o carte,sa ma aduc la viata si sa complotez impotriva lumii..Ma credeti "proscrisa"?Am fost scrisa cu o penita de argint,inscriptionata intr-o carte de argint,Inscrisa intr-un seif de maestrul care m-a iubit prea mult ca sa-mi dea drumul.Dar a fost egoist,iar eu naiva.
                                    TRANSFUZIE
Imi incetosesti privirea,ti-am zis ca transfuzia de lacrimi nu merge,mai bine incercam cu fum,plamanii mei sunt nemuritori.Gandeste-te,daca as fi normala,as muri si m-ai ingropa,iar cand m-ai dezgropa,mi-ai gasi doar plamanii inca pompand,fara inima caci m-a parasit de mult.Si imi pare rau daca te simti dezgustat,nu am vrut sa te incomodez,am vrut sa te distrug.Si te-am distrus,m-am facut prietena cu draq pana am trecut puntea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu